Had a really good experience with Cakmak Driving School after a less positive experience with another school. Big thanks to Amit (Onur) for being super calm, patient, and supportive, and for helping me build the right driving habits. Being able to communicate in my native Indian language also made the lessons much more comfortable and fun. Happy to have passed my exam and definitely recommend Cakmak and Amit (Onur)!
In 1 keer geslaagd 👌
Ik ben de eerste keer geslaagd voor mijn rijexamen met de hulp van deze rijschool, en vooral met de hulp van mijn instructeur Abdullah. Hij is een zeer goede instructeur. Hij gaat op een vriendelijke manier met zijn leerlingen om en heeft veel geduld. Hij legt alles meerdere keren uit totdat je het goed begrijpt. Door zijn goede begeleiding en duidelijke uitleg heb ik mijn rijbewijs kunnen halen. Hartelijk bedankt voor alle hulp en ondersteuning!
Na drie rijnstructeuren en drie examens bij een andere rijschool, ben ik in één keer geslaagd bij Cakmak. Ik ben echt dankbaar voor deze ervaring. En ik ben voornamelijk dankbaar voor Ergun als rijinstructeur. Ik kan zeggen dat hij wel de beste rijinstructeur is die ik heb gehad. Ook wil ik Abdullah, Aziz en Mustafa bedanken voor de proefexamens en overige rijlessen. Dus als je vast zit bij een slechte rijschool, raad ik je aan om hier te rijden.
In één keer geslaagd! Grote dank aan meneer Manav. Hij legt alles duidelijk en geduldig uit, waardoor je snel en effectief leert rijden. Ook bedankt aan Abdullah voor het goed regelen van de planning. Zelfs mijn broer is hier geslaagd, dus ik kan deze rijschool zeker aanraden aan iedereen die zijn rijbewijs wil halen. Top ervaring!
Top plek in een keer geslaagd
Ben vandaag in 1 x geslaagd, bedankt voor de rijlessen Aziz. Zeker een aanrader!!!
Leuke rijlessen van Mehmet, fijne leermethode. Ben er heel erg tevreden over! In 1 keer geslaagd!
Fantastische rijschool, beste in Nederland !
Aziz dankjewel in een keer geslaagd! Je bent echt een topper!!!
gisteren in 1x geslaagd, het word je allemaal heel goed uitgelegd en je leert meteen alles wat je moet weten voor je examen. ik ben heel tevreden met de service van cakmak!!!
Hele leerzame ervaringen opgedaan! Dankzij cakmak geslaagd!
In 1x geslaagd door Aziz!
Ik heb rijlessen bij Mehmet gehad, erg fijne en gezellige instructeur! Ik ben gister in 1x geslaagd. Zeker een aanrader dus.
Hele fijne lessen gehad en in 1x geslaagd, Ergun geeft heel fijn en duidelijk les, zeker een aanrader!!
Super goede rijschool. Mijn rijinstructeur Qais heeft me heel erg goed geholpen en ben geslaagd bij cakmak. Zeker een aanrader!
Als rijinstructeur had ik meneer Ergun, hij is een hele aardige en relaxte gozer waar je makkelijk mee kunt praten. Hij geeft duidelijke en kritische feedback, maar legt ook goed uit hoe je jezelf kunt verbeteren. Hij draait nergens omheen en zegt eerlijk waar het op staat, wat juist helpt om snel vooruitgang te maken. Dankzij zijn tips en directe aanpak leer je op een fijne en effectieve manier rijden. Door hem heb ik mijn praktijk examen in 1 keer gehaald!
Hele goeie rijlessen gekregen van Cakmak. Hij legt alles super goed uit en heeft ook echt geduld. Ben echt super blij en heb mijn rijbewijs in 1x kunnen halen. Zeker een rijschool om aan te raden.👍🏼
Vandaag geslaagd in 1x! Dankjewel Aziz je bent een topper! Heb vertrouwen in zijn woorden.
Ik ben de Eerste keer geslaagd met de hulp van ergun. Hij heeft me goed lesgegeven en was altijd erg gezellig in de auto. Hij is zeker aan te raden!


Ontdek Autorijschool Cakmak, jouw partner voor kwalitatieve rijopleidingen in Haarlem en omstreken. Al ruim 30 jaar leveren wij topkwaliteit in auto- en motorrijlessen, met een nadruk op hoge slagingspercentages en een persoonlijke aanpak. Kies voor ervaring, veiligheid en een aanbod dat perfect bij jou past. Bezoek ons vandaag nog en zet de eerste stap naar jouw rijbewijs met een rijschool die begrijpt wat jij nodig hebt.
Had a really good experience with Cakmak Driving School after a less positive experience with another school. Big thanks to Amit (Onur) for being super calm, patient, and supportive, and for helping me build the right driving habits. Being able to communicate in my native Indian language also made the lessons much more comfortable and fun. Happy to have passed my exam and definitely recommend Cakmak and Amit (Onur)!
In 1 keer geslaagd 👌
Ik ben de eerste keer geslaagd voor mijn rijexamen met de hulp van deze rijschool, en vooral met de hulp van mijn instructeur Abdullah. Hij is een zeer goede instructeur. Hij gaat op een vriendelijke manier met zijn leerlingen om en heeft veel geduld. Hij legt alles meerdere keren uit totdat je het goed begrijpt. Door zijn goede begeleiding en duidelijke uitleg heb ik mijn rijbewijs kunnen halen. Hartelijk bedankt voor alle hulp en ondersteuning!
Na drie rijnstructeuren en drie examens bij een andere rijschool, ben ik in één keer geslaagd bij Cakmak. Ik ben echt dankbaar voor deze ervaring. En ik ben voornamelijk dankbaar voor Ergun als rijinstructeur. Ik kan zeggen dat hij wel de beste rijinstructeur is die ik heb gehad. Ook wil ik Abdullah, Aziz en Mustafa bedanken voor de proefexamens en overige rijlessen. Dus als je vast zit bij een slechte rijschool, raad ik je aan om hier te rijden.
In één keer geslaagd! Grote dank aan meneer Manav. Hij legt alles duidelijk en geduldig uit, waardoor je snel en effectief leert rijden. Ook bedankt aan Abdullah voor het goed regelen van de planning. Zelfs mijn broer is hier geslaagd, dus ik kan deze rijschool zeker aanraden aan iedereen die zijn rijbewijs wil halen. Top ervaring!
Top plek in een keer geslaagd
Ben vandaag in 1 x geslaagd, bedankt voor de rijlessen Aziz. Zeker een aanrader!!!
Leuke rijlessen van Mehmet, fijne leermethode. Ben er heel erg tevreden over! In 1 keer geslaagd!
Fantastische rijschool, beste in Nederland !
Aziz dankjewel in een keer geslaagd! Je bent echt een topper!!!
gisteren in 1x geslaagd, het word je allemaal heel goed uitgelegd en je leert meteen alles wat je moet weten voor je examen. ik ben heel tevreden met de service van cakmak!!!
Hele leerzame ervaringen opgedaan! Dankzij cakmak geslaagd!
In 1x geslaagd door Aziz!
Ik heb rijlessen bij Mehmet gehad, erg fijne en gezellige instructeur! Ik ben gister in 1x geslaagd. Zeker een aanrader dus.
Hele fijne lessen gehad en in 1x geslaagd, Ergun geeft heel fijn en duidelijk les, zeker een aanrader!!
Super goede rijschool. Mijn rijinstructeur Qais heeft me heel erg goed geholpen en ben geslaagd bij cakmak. Zeker een aanrader!
Als rijinstructeur had ik meneer Ergun, hij is een hele aardige en relaxte gozer waar je makkelijk mee kunt praten. Hij geeft duidelijke en kritische feedback, maar legt ook goed uit hoe je jezelf kunt verbeteren. Hij draait nergens omheen en zegt eerlijk waar het op staat, wat juist helpt om snel vooruitgang te maken. Dankzij zijn tips en directe aanpak leer je op een fijne en effectieve manier rijden. Door hem heb ik mijn praktijk examen in 1 keer gehaald!
Hele goeie rijlessen gekregen van Cakmak. Hij legt alles super goed uit en heeft ook echt geduld. Ben echt super blij en heb mijn rijbewijs in 1x kunnen halen. Zeker een rijschool om aan te raden.👍🏼
Vandaag geslaagd in 1x! Dankjewel Aziz je bent een topper! Heb vertrouwen in zijn woorden.
Ik ben de Eerste keer geslaagd met de hulp van ergun. Hij heeft me goed lesgegeven en was altijd erg gezellig in de auto. Hij is zeker aan te raden!
Vandaag geslaagd voor taxi pas. Super dankjewel Aziz🤲
Fantastische rijschool! Je krijgt er de juiste begeleiding, waardoor je goed voorbereid bent op je praktijkexamen. Dankzij de persoonlijke aanpak voel je je zelfverzekerd achter het stuur.
Na een slechte ervaring bij een andere rijschool ben ik terecht gekomen bij rijschool Cakmak, hier werd ik meteen super ontvangen. Ik heb mijn lessen bij Ergun gehad, Ergun is heel rustig en geduldig en legt het op een leuke manier uit. Hij houd veel rekening met je, en weet precies waar je nog aan moet werken. Ik heb rijschool Cakmak als een hele goede en fijne rijschool ervaren die altijd voor je klaar staat, en ik zou het aan iedereen aanraden. Ik ben uiteindelijk met de hulp van Ergun in 1 keer geslaagd!
In een keer heb ik mijn rijbewijs dankzij deze school en Amit, heel erg bedankt!
Vandaag in 1 keer geslaagd dankzij Rijschool Çakmak 🤍 Ik heb les gehad van zowel Abdullah als Aziz en ben heel blij met alle begeleiding en support. Ze denken echt met je mee en bereiden je goed voor op het examen. Bedankt voor alles!
Door Ergun heb ik een keer mijn rijbewijs gehaald! Een betere instructeur en rijschool had ik niet kunnen wensen. Ze zijn gemotiveerd, eerlijk en doen er alles aan zodat je je goed voelt en je goed voorbereid bent.
Aziz was een topper, in een keer geslaagd 🔥
Super fijne ervaring bij Autorijschool Çakmak! Mehmet is echt een topinstructeur: duidelijk, geduldig en altijd positief. Hij legt alles rustig uit en geeft je echt vertrouwen achter het stuur. Dankzij zijn goede begeleiding ben ik in één keer geslaagd bij çakmak
Aziz is echt een hele fijne rij instructeur, blijft altijd rustig en spant zich echt in voor je!
In 1x geslaagd bij Cakmak Rijschool! 🥳🎉 Ik heb de lessen als heel prettig ervaren. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd en er was altijd veel geduld. Daardoor voelde ik me steeds zekerder achter het stuur en kon ik met een goed gevoel mijn examen doen. Heel erg bedankt voor de fijne begeleiding – zeker een aanrader! 🚗
Fijne ervaring bij Çakmak Rijschool. Duidelijke uitleg, veel geduld en goede begeleiding. Zeker een aanrader!
Les van nuri gehad top in 1 keer geslaagd
Top rijschool ! 2 jaar geleden heeft mijn zoon bij Azis les gehad in 1 x geslaagd. Vorige maand mijn dochter ook bij Azis, in 1x geslaagd. Deze week mijn andere zoon , scooter les en examen gehad bij Mehmet, ook 1 x geslaagd. Wie zijn zeer tevreden over de werkwijze en de service van team Cakmak!! Op naar de volgende 🚗 lessen.
Super fijne rijschool! Nuri legt alles duidelijk en rustig uit. Dankzij hem heb ik mijn rijbewijs gehaald. Bedankt voor de leuke en leerzame lessen. Zeker een aanrader!
Dankjewel vandaag in 1x geslaagd met dank aan Zeki, Ozkan, Abdullah en Aziz
Top rijschool! Ik heb ontzettend veel van Amit geleerd. Dankzij hem ben ik in één keer geslaagd :)
Ik heb heel goede lessen gehad hij neemt ook de tijd als je dat nodig heb ben ook in 1 keer geslaagd
In 1x geslaagd dankzij Sonny! Echt een top rijinstructeur!
Hollanda’da ehliyetimi sorunsuz bir şekilde almamda sağladığınız değerli destek için teşekkür ederim.
Ik heb super fijne rijlessen gehad bij Aziz. Hij is geduldig, legt alles duidelijk uit en neemt echt de tijd voor je. Dankzij hem voelde ik me steeds zelfverzekerder achter het stuur. Echt een top instructeur, zeker een aanrader!
Ik heb mijn rijbewijs in 1x gehaald door de goeie lessen van Abdullah. Zou het zeker aanraden.
Zeer goede rijschool met eerlijke communicatie, duidelijke uitleg en veel geduld. Nadat ik het eerst bij een andere rijschool had geprobeerd, ben ik hier veel beter begeleid. Inmiddels heb ik via deze rijschool zelfs meerdere rijbewijzen behaald. Absoluut een aanrader.
In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs B bij Cakmak. Erg leuke en leerzame lessen gehad. Cakmak zorgt ervoor dat je met veel vertrouwen bij het CBR aankomt voor je rijexamen. Het examen was uiteindelijk niet heel moeilijk, omdat ik zo goed was voorbereid door mijn instructeur. Bedankt!
Echt super goede lessen gehad van Nuri. Geslaagd, vijf sterren!
Vandaag ben ik in 1x geslaagd voor mijn praktijkexamen, en dat heb ik te danken aan Abdullah van Autorijschool Cakmak! Wat ik vooral fijn vond, is dat hij goed inspeelt op wat jij nodig hebt als leerling. Of je ergens extra op wilt oefenen of juist vertrouwen wilt opbouwen, hij zorgt ervoor dat je goed voorbereid het examen ingaat. Ik kan Autorijschool Cakmak en Abdullah zeker aanraden aan iedereen die op een fijne en professionele manier wil leren rijden.
Het was letterlijk en figuurlijk een lange rit, maar dankzij de top lessen van Ergun in 1x geslaagd! Hij blijft altijd rustig, geeft de juiste handige tips en heb ook genoeg kunnen lachen tussen het leren door. Top rijschool en zeker een aanrader!
Cakmak is the best school -did my lessons with Onur,he gave his ultimate attention.The owner of the school is very communicative and understanding as well.
Met Aziz Cakmak als rijinstructeur was het altijd gezellig in de auto en heb ik heel veel geleerd. Je wordt gelijk in het diepe gegooid, zodat na les 5 alle lessen dienen als herhaling om alles goed onder de knie te krijgen. Ook laten ze je pas exame doen als ze echt zeker weten dat je er klaar voor bent. Dat is ook te zien aan hun alleenmaar geslaagde leerlingen. Ik heb een hele leuke en leerzame tijd gehad en raad cakmak zeker aan als rijschool. Bedankt Aziz😘
Super goede ervaring gehad bij Çakmak! Ik heb zowel mijn scooter- als autorijbewijs bij Mehmet gehaald en beide in één keer geslaagd. Mehmet is een rustige, geduldige instructeur die alles duidelijk uitlegt en zorgt voor zelfvertrouwen bij het rijden. Zeker een aanrader!
©2025 | Powered by Radux Digital Agency